BEROCCA BOOST



Idag fick jag hem en ny produkt att testa. Detta är en kampanj som ska bli så intressant att testa på mig. Berocca Boost är för dig som har fullplanerad agenda och vill ha mer energi för att orka med alla roliga utmaningar i livet. Jag är världens tröttaste människa.. Hoppas verkligen dessa brustabletter fungerar :)

Nya Berocca Boost är framtagen för att skärpa sinnet och ge lite extra ork när det behövs som mest. Berocca boost innehåller varken socker eller taurin. En kombination av vitaminer och mineraler och uppiggande guarana balanserar och ger ett välbehövligt lyft när energinivån inte håller jämna steg med ambitionsnivån.

Jag vill också bli buzzador och testa produkter gratis

johanna
2010-09-27 @ 11:25:01

varför får du så många prover? jag har bara fått 2-4prover på de som jag anmält mig till....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0