En obehaglig grej...

När jag kom hem ifrån jobbet idag berättade Jens en irriterade och lite läskig grej. Han var hemma och donade. Nova låg och vilade middag. Plötsligt hör han några röster (det lät som att det var någonstans kring huset). Han tänker inte mer på det. Nova vaknar och han går in och hämtar henne i sovrummet. Då ser han hur några, 5-6 ungdomar går ifrån våran uppfart!!! De hade varit och ryckt i våran garageport!! Varför?!? Vad skulle de in där och göra?? Hade jag varit ensam hemma hade jag blivit livrädd! ca.11.20 hände detta imorse! Då ska väl alla barn vara i skolan?! Skolan ligger väldigt nära här så de borde ha kommit därifrån. Tänkte att jag skulle ringa skolan imorgon eller åka förbi innan jag börjar jobbet och bara berätta vad som hänt och hoppas på att de kan lista ut vilka de är. En av killarna hade turkos jacka på sig. Ganska ovanlig färg...

Mindre roligt att vi åker till fjälls några dagar nu. Var ner i källaren och gjorde en speciallåsning på garagedörren så att de inte kan ta sig in om de kommer hit igen + att alla grannar vet om detta så de ska hålla koll ♥ Även lillebror och Evelina kommer att bo här när vi är borta så jag hoppas att de inte vågar sig hit igen!!!!

Väldigt fräckt av ungdomarna att göra ens detta då det syndes att någon var hemma. Bilen stod parkerad utanför och lampor lös inne.... Obehagligt!!!

Synd att Jens bara gick runt i t-shirt och kallingar hemma. Hade han varit påklädd hade han rusat ut och ja, gjort något mindre trevligt med dem! Jävla ungdomar!!!!!!!!!!

GODNATT

emma - mamma till thindra
2010-03-31 @ 07:16:14
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

jag har gratis där, vissa saker är grati att använda :)

Madde
2010-03-31 @ 08:59:37
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud

Fy vad obehagligt. Usch.

Kramar.

Carolina
2010-03-31 @ 17:44:05
URL: http://livetmedlina.blogg.se/

Usch vad obehagligt!! Hoppas det inte händer igen..

emma
2010-04-01 @ 00:24:49
URL: http://www.emis.myshowroom.se

åhhh vad dumt! man bli så himlans förbannad på sånt! men den där jackan kan de nog inte vara så svårt att hitta!

vad roligt att ni ska till fjällen!!!

kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0