TRETTIOFÖRSTA JANUARI

Jag har kommit in i en trök-bloggnings-period. Jag har ingenting att skriva om...

Nova har fortfarande ögoninflammation. Hoppas det går över fort. Inte för att hon verkar lida av just ögoninflammationen men hon vill nog tillbaks till dagis och leka. Tråkigt att bara vara hemma om dagarna. Får se om Jens och jag klarar oss. Jag tycker att det sticker lite i ögonen ibland och känns skumt men det är nog bara inbillning :) Jaja, det visar sig :)

Imorgon är jag ledig. HÄRLIGT VÄRRE! Undra vad jag ska göra då?! Det blir nog till att tvätta lite, ta en promenad med familjen och Tova, veckohandla med mamsen och sitta lite med väggordsmaskinen :)

emma, mamma till julia (foto)
2011-02-01 @ 05:56:14
URL: http://emmzien.blogg.se/

jag har också kommit in i en sådan period :/ man gör ju lixom ingenting nu för tiden.. bättre med sommaren, då händer det saker hela tiden ;D hoppas lilltjejen blir frisk snart! kramis

Anonym
2011-02-01 @ 11:17:54
URL: http://tewssans.blogg.se/

Sv: Jaa :) hihi. Jag tror vi ska kolla den här ggn, jag vill men inte K ;) så vi får se, haha!

rock n roll mamma

det är ganska lätt att kmma in i en sådan period. jag är där nu med..på sommar och vår är det lättare att vara ute och fota osv..då blir det mer bilder osv.. kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0