TJUGOFJÄRDE OKTOBER


Imorse hade jag och Nova dansmys hemma! =) Hon hade sin fina turkiska magdansösoutfit på sig. Roligt att dansa när det låter från "bjällorna" =)

På eftermiddagen kom min kusin Camilla med sin son Arvid (Arbid som Nova sa) och hälsade på. Var evigheter sedan vi sågs så det var ett himla mysigt besök! ♥ Jag fick en blomma och Nova fick en jättesöt och tokglittrig portmonä och i den låg det massa toffsar! Tack snälla! Nu har Nova äntligen en egen portmonä att ha sina pengar i =)


Novas portmonä och min blomma som jag fick =) Kanske ska ta och köpa lite Ljung och göra en höstblandning i krukan ute! =)

Nu blir det tv.mys i soffan!!

TJIIIING!!

Lina
2011-10-24 @ 22:32:00

Ha! Sötnos! Men jag tvivlar på att hon dansade lika bra som du och jag på turkish night i Side! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0