Helgen!

Ultraljudet i fredags gick jättebra! Allt såg så bra ut och vi blev bakåtflyttade 3 dagar. 24e september istället för 27e :) Vi och några till vet vad det är för en liten plutt där inne men vi håller det hemligt ett tag till här i bloggen ;) Vad tror ni att det är? :) Jag hade min moderkaka i framvägg vilket är lite tråkigt. Därför jag ej känner några rörelser än. Moderkakan ligger och dämpar så jag får snällt vänta någon vecka till.... Buhu!




Vad har vi gjort i helgen då? hm..

Igår flängde vi mest runt. Åkte en sväng till IKEA och köpte skjutdörrar till Novas garderob (äntligen). Det tog nästan hela kvällen att montera dem men det var det värt. Nova tyckte dock att det inte blev någe bra för hon såg inte sina kläder längre...

Idag, söndag har vi verkligen haft toppenväder!! :) Vi har monterat Novas studsmatta och bara myst ute i solen! Nova har tvättat sin trehjuling också så nu är den ren och fin :) Alicia, Elise och Mange kom hit en sväng och fikade, lekte och åt pannkaka. Nova älskar verkligen Alicia och Elise, MINA tjejer säger hon.

Nu på kvällskvisten har jag och Nova bakat kladdmuffins! På fredag är det nämligen någon som fyller 3år här hemma! Novafis! ♥ Herregud vad tiden går fort!!

Blä, nu ska jag ner i tvättstugan och slänga i lite tvätt i maskinen samt hänga en.. Usch så tråkigt :)

Får se om Sanna kikar förbi lite senare för lite mys. Hon är också gravid och ska ha 2 månader innan oss! De ska alldeles snart flytta hitåt oss så vi kommer ha massor av bebismys ihop i höst ♥

Tjing tjing!!






Camilla
2012-04-29 @ 20:02:30
URL: http://lacamela.blogg.se/

Jag har oxå i framvägg men känner av en hel del rörelser ändå. Hade så med Lucas oxå och då kände jag inget förrän typ v 22. Men vi vill också vara med på bebismys i höst ;)

Andrea.
2012-04-30 @ 10:34:36
URL: http://elffors.blogg.se/

Skönt att allt såg bra ut på UL, även om man fått lite mage så är det en slags milstolpe tycker jag. :)

Jag har haft moderkakan i framvägg i bägge graviditeter. Med Knut kände jag sparkar runt vecka 17-18 tror jag, och med Harry var det långt senare, kanske vecka 24??



Jag gissar fortfarande på pojk, men blev osäker när du trodde tjej. Trots att det ska vara ungefär 50/50 så sägs det att mamman oftast gissar rätt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0