MÅNDAG

Igår rann mjölken till. Brösten är stenhårda och jag skulle behöva amma i timmar för att tömma dem! Lilleman blir nog lite småputt på mig när jag ska försöka amma honom hela tiden! :) han vägrar öppna munnen tillslut!

Har faktiskt börjar använda amningspumpen! Ett måste då jag inte vill åka på mjölkstockning igen! Hade det ofta med Nova! Inte alls roligt!!

Nova är en stund på dagis idag. Hon blir så rastlös när hon varit hemma för länge. Hon var ju sjuk hela förra veckan så det var ett tag sedan hon var där nu. Hon får nog gå idag, imorgon och på onsdag. Vi har lite läkarundersökningar som ska göras med lillebror så hon får nog roligare med kompisarna på dagis :) Men det är bra tomt hemma utan henne!!

Jens blev sjuk i fredagskväll när vi kom hem från förlossningen men jag tror han börjar känna sig lite bättre nu. Stackarn, han har inte velat varit upp i lillebror så mycket. Tänk att ha en liten älsklingsbebis hemma och så får man inte gosa och pussa på honom!!? :(
Tråkig tid ändå att få barn på. Alla är sjuka och förkylda nu på hösten... Har inte haft några besökare än heller eftersom de flesta är förkylda! Då får de snällt vänta på att träffa nykomlingen :) Han är så liten och skör och vill absolut inte att han ska åka på något nu när han är så ny!

Nu ska jag gå och snusa på lilleman som fortfarande ligger i sängen och sover! Ammade vid 7 så han vaknar nog strax och är hungrig! :) Det hoppas iaf min sprängdfyllda tutte!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0