Påsken

Nu har jag äntligen satt mig vid datorn och börjat gå igenom bilderna på kameran sen i påskas. Som jag skrev för någon inlägg sedan blev inte påsken någon vidare höjdare. Fick någon dag med mys. Här på bilderna ovanför åker Nova slalom för första gången i sitt liv. Det gick jättebra och hon tyckte det var roligt. Blir till att köpa egna skidor till nästa år kanske :) Efter två åk i barnbacken ville Nova åka korgliften ända upp på toppen.
 
 
Novas favoritprogram på tvn är Pysselskogen som går på måndagar kl.18.10 på Barnkanalen. Vi lekte därför pysselskogen i stugan. Först gick vi ut i skogen och plockade kottar, pinnar och lite annat smått och gott. Morfar C fick såga till runda plattor av vedträd. Nova och jag limmade sedan ihop lite figurer och blommor som vi sedan målade :)
Små påskkärringar ♥ Casper, Nova, Vilgot och lilla jag
Mormor Anna
2013-04-19 @ 07:39:54

Jag tyckte också det var roligt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0