Både bra och mindre bra!

Börjar med det som är bra! :) Jag och älsklingen ska på Tomas Ledin imorgon!! Jag var med i en tävling hos Underbarn på Facebook där man kunde vinna biljetter till morgondagens konsert (värde 1200kr). Jag vann inte tävlingen. Flera vinnare drogs men vissa hämtade aldrig ut biljetterna så idag skrev hon på Underbarn att det bara var att komma till butiken och hämta biljetter! Först till kvarn!! :) Jag hade turen att få åt mig två biljetter :) Så jäkla underbart! Jag älskar Tomas Ledin!! Mysigt att jag och Jens får göra något tillsammans. Två år sedan sist vi hittade på något bara vi två.

Nu till det mindre bra. Casper var varm nu vid nattning. Tog febern, 38,5!! Blir galen! :( Han verkar inge hängig iaf men kanske ska ringa hälsocentralen imorgon ändå och be dem ta prover på honom. Haft feber till och från nu i snart 2 veckor... :( Han verkar bara ha feber på kvällen. Knasigt :(

Stina
2013-02-28 @ 22:14:11

Ja, men klart du ska ringa HC. De måste ju kolla upp honom ordentligt nu... Håller tummarna för lilleman!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0