Bvc, övernattning och Ugglan!

Igår var Casper på bvc för 9 månaderskoll. Han väger nu 9305g och är 72 cm lång :) Nästa tid är inte förrän i augusti! Skönt när det blir glesare och glesare mellan tiderna.

Har glömt att skriva här att Casper sovit borta för första gången :) 14 juni sov han med farmor :) Jag och Jens var ute på galej! Först middag hos Stina och Andreas <3 Sen åkte vi till Furuvik för att titta på Magnus Uggla! Oj oj vilken störtskön artist! :) Jag lyssnade mycket på honom när jag var yngre. Låtarna var lika bra då som nu! :) På kvällen tog vi bussen in till stan och gick på Allstar! Vi och Gävles alla 18åringar kändes det som ;) Mycket trevlig kväll! Nu ser jag fram emot 31 juli då vi ska på Gyllene Tider med några andra vänner!! :) hörru Camilla, det är champagnefrukost här klockan 11!! ;) så fixa barnvakt för hela dagen :)





Camilla
2013-06-27 @ 21:45:00
URL: http://lacamela.blogg.se

Oj klockan 11 redan. Hmm får se om det går att lösa. Hur mycket folk blir det? :p

Huset blir några nyanser mörkare grått än vad det var innan. Finns en bild på instagram om du vill se :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0