Första biobesöket

I lördags var Nova, jag, min lillebror Anders och min mamma på bio. Novas första biobesök. Lilla Anna och Långa farbrorn. Nova tyckte nog att det var lite häftigt och ville inte gärna åka hem när filmen var slut. Hon ville se en till :) Nu längtar både jag och Nova tills nästa gång vi ska gå. Det var så mysigt ♥
Nettan
2013-03-21 @ 00:50:36
URL: http://www.ornblom.blogg.se

Åh, vad mysigt med bio. :)
Visst är det fantastiskt som mamma att se sin dotter, när hon är förväntansfull och spänd inför något. :)

Jaha, var ni och gick här nere. Vad roligt. :) Såg du våran hemska gård? Undrar om det någonsin blir en fin gräsmatta igen? Hehe. Äh, nu har jag fått min bergvärme så nu ska jag inte klaga. :)

Kram

Sarah

Haha, vilken gobit hon är ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0