Fuktskadat badrum

Jag är så dålig på att blogga. Önskar jag skrev oftare. Så roligt att kunna gå tillbaka och läsa om vad som hänt osv :)

Det händer inte så mycket mellan de gånger jag skriver. En tråkig sak har iof hänt sen jag skrev sist. Jens och jag har tyckt att det luktat gammal husvagn i vårat badrum till och från. Vi tog hit Anticimex för att göra en fuktmätning. Testet visade positivt så vi har alltså en vatten/fuktskada i badrummet!! Inte alls så roligt men vi har anmält det till försäkringsbolaget så får se vad som händer! Hoppas såklart på att få ut en del på försäkringen. Inte så att man är stenrik efter att precis ha lagt om taket. Håll tummarna för oss! :)



Sarah

Men fy va trist! 😞

Sarah

Men fy va trist! 😞




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0