Sötaste giraffen :)

Förra helgen fick jag för mig att jag skulle virka en sån där dammsugare (fikabrödet). Den blev så jäkla ful och ojämn, haha! :) Eftersom jag aldrig fick till en bra dammsugare tänkte jag att "jaaa, varför inte göra en söt giraff istället?!". Låter ju mycket enklare än ett fjuttigt litet fikabröd.. eller?? ;)

Jaja, nyss blev giraffen färdig. Jag är riktigt nöjd med den! Casper ska få den imorgon när han vaknar. Hoppas han gillar den lika mycket som jag :)

Nu blev du impad va mormor B?! :)

Nova ville också ha ett virkat djur. En björn skulle hon ha... Får se om jag hittar någon sån beskrivning :)

mamm Anna
2013-09-07 @ 20:37:06

Vilken fin giraff!

Erika
2013-09-11 @ 10:08:21
URL: http://www.tankefordagen.wordpress.com

Jag såg mig själv sitta och virka djur i somras så jag var iväg och köpte mig en bok med beskrivningar. Problemet var ju att jag inte har en aning om hur man virkar. Ja jo jag kan virka en enda jättelång, men det blir inte mycket figurer av det :). Så vill du är det bara att låna boken.

Svar: Jaaaa!! Jättegärna :)))))
karinochnova.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0