Läskigt men spännande och skoj!

Hejsan svejsan!
 
Mycket har hänt sen sist. Eller ja, mycket och mycket kanske var att ta i men jag har tagit ett stort och läskigt beslut iaf. Det tänkt att jag skulle tillbaka till Toys 17 februari när Casper var inskolad och klar på dagis. Jag har sedan innan jul gått och mått jättedålig över detta. Haft ont i både huvudet och magen och varit deppig. Det jag mått dåligt över är att inte vetat hur jag skulle fått ihop alla dagishämtningar eftersom jag fick så många tider till 18 och 20 och dagis stänger 17. Jens jobbar väldigt långa dagar och kan inte hämta någon dag på dagis. Jag skulle kunna hämta barnen 2 gånger i veckan cirka och det går ju inte ihop. Kan inte be om barnvakt (hämtning på dagis+nattning) 3ggr/vecka. Bestämde mig därför för att ta tjänstledigt ifrån Toys och satsa helhjärtat på egna firman, Novisen Design. Det känns väldigt läskigt att bara hålla på med detta men det blir säkert bra. Ni får handla massor utav mig och hjälpa mig med reklamen ;)
 
Eftersom jag kommer att ha mycket sytid nu och dagarna kommer jag utveckla Novisen och börja med kläder. Jag har redan fått ihop några klänningsmodell, leggings och byxor. Mer kommer :) Kom gärna med tips och önskemål!
 
 
Webshop - www.novisendesign.se
Blogg - www.novisendesign.blogspot.com
Instagram - Novisen Design
Facebook - www.facebook.com/novsendesign
 
Sarah

Kul Karin! Vet att d kommer gå super bra! Du är ju så duktig ❤️

Svar: Tack!! :) ❤️❤️
karinochnova.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0